Contacteer ons op +32 479 99 36 32 of info@aplusquality.be

Hulp(lijn) bij crisis

Een crisis kan zich voordoen onder de vorm van:

  • Een product dat uit de markt moet gehaald worden (recall situatie),
  • Een (inter)nationale crisis waar u willens nillens in bent terecht gekomen via één van uw leveranciers,
  • Afpersing door derden of een effectieve food defense inbreuk,
  • Het intern vaststellen van een food safety issue.

In dergelijke situaties is het belangrijk om snel maar ook niet overhaast te reageren. Bovendien hangt er een economisch plaatje vast aan elke crisis. Die wil u tot een minimum beperken.

Maar, heeft u wel alle kennis in huis om correct te kunnen oordelen? Wie beslist over de wettelijke impact? Zijn alle stakeholders geconsulteerd?

Wees dus steeds voorbereid op een crisis. Ik kan u helpen bij het opzetten van uw crisisplan, én het effectief testen ervan in de praktijk.

Vraag advies over uw crisisplan

Meer nog, ik bied een hulplijn bij crisis aan. Wat houdt deze in?

  • 1 opleiding van 0.5 dag op uw bedrijf omtrent crisis management, voor max. 15 cursisten (u ontvangt nadien een attest van deelname en alle slides).
  • Een hulplijn voor advies, vragen, assistentie, 2e opinie in geval van crisis situaties. Deze hulplijn is actief tijdens de werkuren via telefoon op het nummer 0479 99 36 32, en 24/7 via e-mail op info@aplusquality.be.
  • Een maximum van 500km verplaatsingen.
  • Een maximum van 2 ad hoc bezoeken van telkens max. 4 uur, aangaande advies en opvolging betreffende crisis management.

U neemt hiervoor een abonnement geldig voor 12 maanden.

Ik maak u een prijsofferte op, op maat van uw bedrijf.

Vraag een offerte aan voor “hulplijn bij crisis”